6 April 2012

WAKTU TERLUANG SAYA

Salam

hari ni saya nak buat sesuatu yang di luar kebiasaan.Asik-asik cerita pasal tunang atau kahwin je kan.so saya nak cerita detail sikit pasal diri saya untuk bloger2 lebih mengenali saya.Just to inform blog dania bridal ni bkn hanya untuk entry yang formal je hehehe..yang formal leh gi website www.daniabridal.com tu pun masih lagi dikemas kini.Memulakan sesuatu perkara yang kita sendiri suka lain sangat..saya memang suke make over kan muka org! siyes rasa puas hati..pastu bermula la perasaan nak try buat dekorasi pelamin..dari zero xthu pe2 but now saya leh berbangga dengan diri saya.key word nye ialah rajin menelaah pasal pelamin.i totally dpt inspired daripada wedding luar malaysia..simple,cantik,elegan dan ada unsur-unsur romantis..beruntungnye saya ada pasangan hidup yang memahami give u 100% moral support untuk kembangkan lg bisnes butik pengantin dania.Asalnye bermula kecik-kecik je kt rumah then kami take over biz dari sorang akak ni kak yan tp xleh mention butik pe :)..so drpd make up,baju ,pelamin,gubahan hantaran semuanya saya yang buat dan my partner.

InsyaAllah..kalau diberi rezeki lebih kami nak cari tempat yang lebih besar sikit untuk buat foto studio sendiri.dats my plan.Waktu-waktu terluang saya suka tgk video make up..terfikir coming soon nak buat video make up sendiri so leh upload dgn orang then see the feedback.hahaha Selain drpd tu saya suka sangat tgk blog kehidupan orang lain mcm Haniz Zalikha( inibelogsaya.blogspot.com ) banyak pasal fesyen dan kehidupan, Fatin suhanna (fatinsuhanna.blogspot.com) cuz ada jual tudung yg sangat sweet n kalau la ada peluang untuk make over kan si comel fatin ni kan best, Umi Rosmah (cakekasihummi.blogspot.com) leh tgk banyak kek yang sedap-sedap bl lapar nyum nyum

Kite kena cari orang-orang yang positif supaya kita sendiri jadi positif..Hidup ini ada macam-macam masalah.kadang naik kadang turun.tapi bila kita fokus dan bagi 100% seikhlas dari hati kita.Biz kita pun akan tanpa kita sedar akan jadi satu tahap yang lebih berjaya..Aminn


Sekian

No comments:

Post a Comment

BUTIK PENGANTIN DANIA © . Designed by MaisarahSidi.com