19 September 2012

CLASS MAKE UP WITH MY SIFU EZZAT ZIKRY

Mula la kann..cerita pasal bab-bab clas make up ni..nak memperkenalkan antara sifu yang saya berguru untuk memantapkan lg skill make up saya.Jangan rasa diri tu dah tinggi bebenar kalau dapat jadi make up artist untuk program tv..sebab saya pun bermula dari bawah untuk jadi make up artist..nak kata pro tu saya rasa belum layak lagi sebab make up artist yang legends pun tak pernah kata diri die tu  pro.Key word untuk make up kita lebih cantik berguru la dengan mentor kita,,selalu keep in touch dan yang paling penting "jangan hina make up org lain walau cmne teruk pun sebab ia adalah salah satu cermin diri kita"..saya pun masih belajar dan akan selalu belajar.Class ni saya amik masa saya tak da job wedding untuk memenuhi masa lapang.Antara gambar yang saya boleh kongsi








No comments:

Post a Comment

BUTIK PENGANTIN DANIA © . Designed by MaisarahSidi.com